elbaszott mindenség

2012.10.20. 20:57

kezdjük az életmóddal. a mai étkezésem totál  elrontottam, délben gyros tál (igaz, fa pakoláshoz kell az enerdzsi), csupa szénhidrát volt az egész napom, + este marhapörkölt rizzsel. Remélem a harcosok étrendje tolerálja.  Edzés terén ma nem történt semmi, szóval pihenőnap, holnapra egy kis futást, rönkhajigálást gondoltam, megnézzük mi lesz belőle.

 

Egész fásult vagyok mostanában. Sodródok az árral, suliban néha dobok egy-egy beszólást, poént. Igyekszem meghúzódni, szemlélődök. Nemrég volt egy előadás, az emberi kapcsolatokról. Abban mondta a csávó hogy a férfiak agyában dobozok vannak, minden dolognak külön doboz, azok között nincs, vagy ritka az összefüggés, és van egy „üresdoboz” (amikor itt vagyunk kb nézünk ki a fejünkből üveges tekintettel :D), míg a nők agya mint egy nagy drótgubanc, minden mindennel összefüggésben van. Tapasztalatból mondom, részünkről tényleg ott van az üresdoboz, sokat vagyok ott.  No emósön. Pedig kéne, de elmúlt, jobb is így, most mégis hiányzik. Mivan velem?   kéne már egy társ…!?

 

Értesültem ma egy velem egyidős, 16 éves fiú haláláról. Igaz nem ismertem, de az ember ilyenkor, legalábbis én, mindig elgondolkozik azon, hogy néha milyen közel is jár a halál. Épp egy héttel ezelőtt a  négyesen akartam átmenni, valamin elgondolkodtam és csak az egyik oldalra néztem, elindultam,  aztán hallom 60 méterre a fék csikordulását…

…még távol volt, de azért meghűlt bennem a vér. Vagy például lehet valamiért  1 perccel később indulsz el otthonról a suliba és ez menti meg az életed. Sokszor nagyon apró dolgokon múlnak legnagyobbak.

 

Nyugodjon Békében!

 

vigyázzatok magatokra!

 

all natural!

Talán túl sokszor kételkedek másokban,

talán túl sokszor kételkedek magamba.

Hibába látsz az arcomon gyakran mosolyt,

amiről most beszélek az másról szól. ...(:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://becomethebest.blog.hu/api/trackback/id/tr334860122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása