egész jó

2013.09.09. 21:50

hétfő

  • 3x10 tolódzkodás +10kg
  • 3x7-7 egykezes fekvőtámasz
  • 1x15 ; 3x10 tolódzkodás
  • 4x10 fekvőtámasz gyűrűn

kedd

  • pár egylábas guggolás, sima guggolások, lábemelés függeszkedésben, sima lábemelés, jah meg plusz súlyos kitörés és ugrókötél

szerda - ahhoz képest, hogy féltem ma a húzódzkodástól, egész jól sikerült

  • 5x10 felső fogásos húzódzkodás
  • 1x6 alsó fogásos húzódzkodás+16kg
  • 4x6 alsó fogásos húzódzkodás
  • közben egy pár guggolás, ugrókötél

csütörtök

  • 2x50 guggolás
  • rengeteg lábemelés, metronóm, palánktartás
  • híd, 1x20 törzsemelés

péntek - Tibi barátomal edzettem

  • 7x5 kézállásba nyomás, Tib bevallása szerint egész kevesek kellettek a földig
  • 2x8 katonai nyomás 16kg, 1-el kevesebb mint a múltkor. na bumm
  • 1x7 tolódzkodás +16 kg jobb mint gondoltam, ötre számítottam
  • 1x10 tolódzkodás
  • guggolás, kitörés plusz súllyal
  • kétszer megpróbáltam a back levert, közelít

szombat

  • pihentem

vasárnap

  • kerti munka
  • 2km futás hasonló idővel mint múlt héten

..még mindig ott van a pad a lelkem a pad,
amin üldögéltem..

all natural!

A bejegyzés trackback címe:

https://becomethebest.blog.hu/api/trackback/id/tr365505003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása