nagy izgalmak, meg mindenek

2014.03.17. 18:00

hétfő - suli konditermében voltunk, sorozat és ismtlésszámot nem jegyeztem. merőben más ez mint az itthoni edzés, motiválnak a többiek, viszont egy kicsit sokan voltunk egy kis helyre, így nem igazán lehet az edzésre koncentrálni

  • fekvenyomás - 60 kg ig mentem el, párat sikerült belenyomni
  • tárogatás gépen - nem tetszik
  • nyomtam pár fekvőt @20kg-al
  • bicepszhajlítás állva és koncentráltan kétkezessel @27kg
  • lábtolón nyomtam élősúllyal, Peti és Krisztián + pár tárcsa, összesen 165-170 kg

ma kaptam a hírt hogy 03.27.-én felvételi, későbbre vártam, így most az edzések a felvételi feladatokra lesznek koncentrálva

kedd

  • voltam futni. Tibi volt az edzőm. hellyel közel 2km 8 perc alatt

szerda

  • hajlított karú függésem 57 sec
  • fekvő továbbra is megy, 30 sec alatt 35db
  • helyből távol füvön 2m, alkalmasabb talajon talán +10cm
  • csináltam 10 húzódzkodást

lesz egy 2000m es futás, ezenfelül 6 gyakorlatból (fekvenyomás 60kg, fekvőtámasz, hajlított karú függés, felülés, ingafutás, helyből távolugrás) kell választani 4-et. úgy tervezem hogy a függést, fekvőtámasz, felülést biztosan választom. a negyediken még gondolkodom, a fekvenyomást vagy ingafutást fogom választani.

 csütörtök

  • futottam egy kicsit

péntek

  • pihi, este a Barátnőmmel voltam egy kicsit szórakozni. igen, már nem vagyok lonely :D

szombat

  • megnéztem mi újság a fekvenyomással. tisztázódott bennem hogy az ingafutás lesz a negyedik választott vizsgatárgy. 90 pont körül számítok a fizikain

vasárnap

  • felvételiig már nem fogok edzeni.

 

 

all natural!

A bejegyzés trackback címe:

https://becomethebest.blog.hu/api/trackback/id/tr825866534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása