melós

2014.06.23. 16:57

hétfő

  • néhány sorozat tolódzkodás kisebb súlyokkal bemelegítésnek
  • 4x6 toldózkodás @31kg - haladunk :)
  • 4x6 tolódzkodás @20,5kg - fullra beeresztve
  • 4x20 Hannibal féle tricepszhajlítás
  • 1x24 lépegetős fekvőtámasz - összecsuklásig

kedd

  • alsó fogásos húzódzkodás @31kg    1x2    1x1,5
  • felső fogásos húzódzkodás 12 - 12 - 12 - 9
  • 1x8 bicepszhajlítás @15kg
  • 2x7 koncentrált bicepszhajlítás @10 kg - félelmetesen durva volt.

szerda

  • 20 perc dombfutás - fel futás, le séta

csütötök - meggyszedés egész nap. azért ilyenkor előkerülnek a jó magyaros kaják

péntek - szintén meggyszedés. legalább kerestem egy kicsit. este hivatalos voltam egy barátom születésnapjára, szóval hazaérkezés után nagy rohanva elkészültem és mentem

szombat

  • 4x10 egylábas guggolás
  • 5x7 kézállásba nyomás
  • 1x9-9 katonai nyomás @19kg - szó szerint orrvérzésig. na mindegy. legalább javított rajta a mellről nyomás
  • 2x8 oldalra emelés @10kg
  • 2x15 előre emelés @5kg - de égett a vállam

vasárnap

  • spanokkal fociztunk vagy 3 órát

 

nem unatkoztam a héten, az egyszer biztos

all natural!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://becomethebest.blog.hu/api/trackback/id/tr676405181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása