társas

2012.11.23. 19:38

egész héten erre vártam. suliban maradtunk edzeni páran. jó volt egy kicsit kimozdulni a megszokott közegből.

mai edzés:

  • gyémánt fekvő 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 (sorozatok közt 5 mp tartás)
  • ezt jól megfogom fogalmazni, mivel neten sem találtam nevet neki, képet is csak Hannibal-tól láttam(csak valami hasonlót képzeljetek el). nem fekvőtámasz, hanem fekve tolódzkodás :D   1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 (sorozatok közt 5 mp tartás)
  • elülső híd ameddig megy
  • elülső híd öklön ameddig megy - itt váltogattam hol tenyéren hol öklön úgyhogy ez már nem ugyanaz a gyakorlat volt, itt már mértük, 3 percig tartottam ki
  • térdemelés függeszkedésben 6x10, a 10. után a fenti pozícióban 3 könyök a hasba
  • kis függeszkedés

nagyjából ennyi

Gyula respect! :)

 

all natural!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://becomethebest.blog.hu/api/trackback/id/tr24922130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása