2014.05.12. - 2014.05.18.

2014.05.12. 17:08

hétfő

  • 4x(1x20 tolódzkodás, közvetlenül utána 1x20 fekvőtámasz) - na ez így ki is gyilkolt 10-15 perc alatt
  • 4x10 lábemelés függeszkedve - jó. vizes rúdon, 0 tapadással elment fogáserősítésnek is, viszont van egy feelingje az esőnek edzés közben
  • 1x20 törzsemelés

kedd - Gergő barátom elhívott edzeni, ő is felvételire készül. csináltam mindenből egy kicsit

  • kötélmászás, kb 4,5m
  • kétkezes bicepszhajlítás 32kg  1x8
  • húzódzkodtam kicsit alsó meg felső fogással
  • guggolás súllyal (egyúttal felvétel és nyomás is) hát asszem 42 kg volt, nem volt több súly
  • helyből távolugrás
  • medicinlabda hajigálás
  • futni akartunk de sár volt, így kitaláltam hogy...
  • ....fussunk dombot. 5 kör a töltés feljáróján, (1kör: fel-le) majd 5 kör csak a töltés oldalán a'la natur
  • visszafelé még kis kocogás

szerda

  • pihi

csütörtök - kimenni ma nem volt kedvem úgyhogy bent edzettem. számokra nem nagyon emlékszem

  • palánktartás, oldalsó palánktartás
  • lábemlések, haskerék
  • egy gyakorlatot megpróbálok elmagyarázni: fekvőtámaszhelyzetben vagy, és közelíted a lábaidat a kezedhez (lehetőleg csússzon kicsit a lábad alatti rész)
  • törzsemelések
  • a végére emlékszem, hogy megcsináltam még 60 lábemelést egyben

péntek

  • pihi

szombat

  • 5x8 kézállásba nyomás, még mindig részleges
  • 3x5 kézállásba nyomás, olyan mélyre eresztve ahogy bírtam - ezt a katonai nyomás kiváltására, rossz a fogás a súlynak (3 súlyzó összefogva)
  • 4x8 állig húzás @24kg ( először előre emelést akartam, de valahogy nem tetszett)
  • 4x8 oldalra emelés @10kg

vasárnap - és igen, valószínüleg az állig húzásnak köszönhetem, hogy sikerült kis izomlázat elérni a vállamban

  • pihentem

 

all natural!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://becomethebest.blog.hu/api/trackback/id/tr316156639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása