magyarázat

2014.06.17. 16:55

múlthéten azért nem volt bejegyzés mert próbáltam készülni szóbeli érettségire, így az edzések is elmaradtak. de ezen a héten elvileg minden visszakerül a normális kerékvágásba, bár még egy bankettet azért útbaejtek.

hétfő

Izgultam is, meg nem is. utólag visszagondolva talán 20 tételt ha összesen tudtam, de szerencsém volt. Vasárnap körülbelül 4 órát tanultam. Sikerült jó tételeket húznom. Az angollal kezdtem, majd magyar, itt Petőfi szerelmi költészetét és a nyelvújítást húztam, töriből az ipari forradalmat, marketingből pedig a marketingkommunikációt.

kedd - ma is voltam a suliban, támogatni kell a többieket. délután edzettem, bár őrlángon. (mondjuk a súlyos toli az király volt.)

  • 3x14 tolódzkodás @20kg
  • 3x16 sima tolódzkodás
  • próbálgattam a függeszkedésben lábemelést legy kis plusz súllyal. már csak a súly rögzítését kell megoldanom (frissítés: megoldottam)

szerda

  • bizonyítványosztás, majd este bankett
    • magyar: 85%
    • töri: 89%
    • angol:75%
    • matek: 60%
    • marketing(válaszott): 86%

csütörtök: ma sem volt edzés. ez egy ilyen bolond hét

  • hát ömm. megvolt az a bizonyos bankett. aaa, ekkora bulit. táncoltunk meg minden, még így utoljára együtt, egy osztályként. aztmondom elég is volt. jóból is megárt a sok
  • IMG_20140619_205446.jpg

érettségi ajándék tőlem, magamnak.

péntek

  • 3x10 elől guggolás @40kg
  • 3x6 mellről nyomás @40kg
  • 3x5 kézállásba nyomás
  • felső fogásos húzódzkodás 12 - 10
  • 2x10 oldalra emelés @9kg

szombat

  • lábemelés függeszkedésben bokasúllyal @4kg   10 - 10 - 6 - 6
  • ugróköteleztem is kicsit
  • törzsemelések és 1x20 hiperhajlítás

vasárnap

  • egy mélyenszántó beszélgetés után úgyláttam jónak ha terepbicajozom egyet. de durva vooolt, hátsó kerék megy ide oda a porban, felvágja rád a port. egyszóval. hatásos gyógyír egy kis stresszre

 

all natural!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://becomethebest.blog.hu/api/trackback/id/tr816313303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása