melós 2

2014.06.30. 16:22

hétfő

  • tolódzkodás @31kg  8 - 8 - 7 - 7
  • a következő egy faja intenztásnövelő technika. egy nehéz gyakorlat után jön egy könnyebb, hasonló izmokat megdolgoztató. az ismétlésszám azonos, vagy magasabb.  4 kör volt. egy körön belül annyi pihenő míg lecsatolom magamról a súlyt
    • tolódzkodás @20,5kg   8 - 7 - 6 - 6
    • fekvőtámasz 4x10

kedd

  • újra dombfutás. 20 perc. fel sprint (persze amennyire bírtam), le séta. feltűnően jobban bírtam mint legutóbb, az összes körnél ment a futás, nem kellett kihagyni. mellékszál hogy ezelőtt egy hónappal gubanc volt a vérnyomás, szívverés dologgal, ez mára javult. folytatom ezt és megnézem hogy alakul.

szerda

ma is voltam meggyet szedni nagymamáméknál, nekemadtak egy rég nem használt versenybiciklit. mától ő az új edzőtársam, fel is avattam.

bicó.jpg

csütörtök

  • 4x10 alsó fogásos húzódzkodás - kár volt elhanyagolni az utóbbi időben
  • felső fogásos húzódzkodás 9 - 8
  • egyekzes bicepszhajlítás @15kg  2x8         @10kg  2x8
  • bicajra vettem egy sebességmérőt. este gurultam egyet, dombról le 51,2km/h

péntek

  • igen! ma is meggyet szedtem, sőt holnap is fogok :D

szombat

  • meeeeeggy. este, a délutáni szunya után kaptam egy üzenetet hogy megjött a megrendelt telefontokom, szóval még gyorsan bebicikliztem Kisvárdába érte, pedig már nem akartam ma tekerni.

vasárnap

  • ma is meggyet szedtem. kiborító már, esküszöm.

A bejegyzés trackback címe:

https://becomethebest.blog.hu/api/trackback/id/tr736458161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása