hétfő

  • 4x12 tolódzkodás @20,5kg - utolsó sorozatnál jött egy érdekes szélvihar, olyan volt, hogy még a papagáj is elhagyta a tollát. na de mindegy, az élet nem áll meg, szóval folytattam.
  • 4x10 tolódzkodás @10kg - alsó ponton megpihenve
  • 4x12 gyémánt fekvőtámasz

kedd

  • lábazni akartam, de mivel beesőzött és más eszközeit nem szívesen viszem ki, így lustultam

szerda

  • 2x4 alsó fogásos húzódzkodás @24kg
  • felső fogásos húzódzkodás 13 - 13 - 13 - 12
  • 2x8 alsó fogásos húzódkodás
  • 1x20 egykezes bicepszhajlítás @15kg - na emelni kéne valahogy a súlyt már, úgy látom. vagy koncentráltan fogom csinálni
  • 2x10 lábemelés függeszkedésben

csütörtök

  • haverokkal elmentem focizni, vehetjük ezt is edzésnek.

péntek - yo, yo

  • bemelegítésnek 1x32 lépegetős fekvőtámasz
  • 6x6 kézállásba nyomás
  • 3x13 nehezített bicska fekvőtámasz
  • 3x9 oldalra emelés @10kg  - igyekeztem kontrolláltan visszaereszteni
  • 4x10 egylábas guggolás
  • 2x20 egylábas vádliemelés @10kg
  • 1x20 törzsemelés

szombat 

lustultam, de van egy jó kis érdekes témám amit röviden kifejtek. nemrég egyik lány osztálytársam elkezdett tornázni, aztán beszélgettem vele.

említette hogy nem nagyon van kedve elkezdeni a "mai" (mikor beszélgettem vele) edzést.

velem is 'gyakran' (mi számít gyakorinak?) előfordul ez, megmondom őszintén. ilyenkor azt vettem észre, hogy sokkal jobban megy a dolog. mintha az elméd meg akarna védeni hogy túlerőltesd magad, de ha kimész, egyszerűen ott vagy, és ha már kijöttél, rávetted magad arra, hogy elkezdd akkor már úgy vagy vele: bakker, nehogymár feleslegesen jöjjek ki!. legjobb ilyenkor tolni, mert nincs ott a fejedben semmi, csak a gyakorlatra koncentrálsz, arra hogy végigvidd amit kitűztél. elmondtam ezt neki, láss csodát, utána megkérdeztem tőle hogy kemény volt e? a válasz:

-Ez most nagyon jol esett!!!  Talán az egyik legkeményebb!!
lehet nincs igazam, de én ezt tapasztaltam már jópárszor, szóval nem csak a levegőbe beszélek.
van az a mondás, hogy 
the-only-bad-workout.jpg

 

a kép azt akarja mondani, hogy csak az a rossz edzés, ami nem történt meg. igaza van.

higgyünk neki, mert ott van alatta hogy: egyél, eddz, higgy! nem mellesleg nagyon helyesen

 

ha már írok. néztem egy red rock reality videót. Zoli épp lábazott aztán mondta hogy neki sem volt hangulata edzeni vagyis nem érezte magát erő - állóképességileg a maxon, ezért az állapotához igazította az aktuális edzést. ez egy jó dolog. figyelni kell a jeleket, mert nem minden alkalommal tudod hozni ugyanazt a szintet, mivel nem gépek vagyunk, hanem hús-vér emberi lények, lehet hogy a munkahelyen, suliban esetleg kapcsolatban történt valami, ami miatt nem tudunk ott lenni maximálisan, esetleg az aznapi tápanyagbevitel, vagy vízfogyasztás lett elkurva. nézzük el magunknak és ne hajszoljuk túl magunkat ilyenkor (kivéve ha nincs semmi katasztrofális helyzet,csak lusta disznók vagyunk edzeni, olyankor életbelép az első bekezdés),  érdemes új gyakorlatokat végezni időnként, vagy megbontani a szokásos rendet és ismétlésszámot variálni, ezáltal elkerülheted a motiválatlanságot. mindig új ingereket kell adni az izmoknak, a változatosság gyönyörködtet.  nem árthat új mozgásformák felfedezése sem, ha az embernek nem konkrétan egy célja van, hanem az élet minden területén szeretne helytállni.

vasárnap

  • éjszaka aludni alig tudtam elfelé, annyi minden eszembe jutott. tetszik ez az egyél, eddz, higgy! dolog. a következő hetekben egy-egy témát fogok feldolgozni ebből, kiegészítve még a pihenéssel

 

all natural!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://becomethebest.blog.hu/api/trackback/id/tr736211104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása