fura

2013.01.01. 20:15

fura, hogy mostmár mindenhova 2013-at kell biggyeszetni. este hagyományos tűzijáték túra a haverokkal. az éjféli pezsgő (egésznap ennyi alkoholt ittam, valahogy nemvolt kedvem) után gyorsba nyomtam pár húzódzkodást, legalább ebből a szempontból jól induljon az év.  alaposan kipihentem magam, minimális izomláz volt mellben és hátban a tegnapi után. mára nem terveztem edzést, de nem aludhatok el abban a tudatban, hogy nemcsináltam semmit, úgyhogy egy kis fekvő és birkózóhíd volt mára. :D

  • fekvőtámasz 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
  • 2x10 birkózóhíd rávezető elülső és hátulsó hídban egyaránt

straight edge!

all natural!

A bejegyzés trackback címe:

https://becomethebest.blog.hu/api/trackback/id/tr534991016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása