a hét

2014.03.28. 19:05

hétfő

  • pihi

kedd

  • utolsó átmozgatás a felvételi előtt

szerda

  • pihi

csütörtök - a nagy nap

3:05 kor keltem, Nyiregyházáig személyvonattal mentünk, onnan meg cityvel, így 2 óra volt az út. az egész a regisztrációval kezdődött. 4 csoportba osztották az embereket, én a műveltségi teszttel kezdtem, 76 pontot szereztem. ez után jött a fizikai, itt vannak az eredmények:

feladat elért teljesítmény kapott pont
fekvőtámaszban karhajlítás 34db (az elejét el lassúztam) 24
felülés 51db 21
ingafutás (4x10m) 10,5 sec 8
hajlított karú függés 73 sec(max) 25
2000 m-es futás 9:43 - rosszabb mint amire számítottam 13

a fizikai összesen 91 pont, így az egész összesítve 167 pont lett. mehet a pszichológiai és egészségügyi vizsgálatra.

péntek - nem bírtam edzés nélkül

  • 2x10 tolódzkodás
  • 2x7 felső fogásos húzódzkodás
  • 2x20 guggolás
  • 2x10 burpee
  • 2x10 lábemelés függeszkedésben
  • 2x10 tekerés ugrókötél
  • 1x3 tolódzkodás @10kg
  • 2x6 tolódzkodás @20kg
  • 3x4 húzódzkodás @10kg
  • kis rönkhajigálás, illetve back lever előkészítő gyakorlat

szombat

  • pihi

vasárnap

  • pihi

 

 

all natural!

A bejegyzés trackback címe:

https://becomethebest.blog.hu/api/trackback/id/tr295878915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása