a great day

2012.10.21. 20:16

A mai nap minden jól ment. :) remélem így is marad egy darabig. A kedves olvasóim (vannak egyáltalán?) azt mondhatják hogy a blog nem arról szól amit ígértem. Úgy gondolom, az edzést befolyásolják a magánéleti dolgok is, azok is gyarapíthatják tapasztalatainkat.

Két haverommal kitekertünk a Fényeslitkei tiszapartra. Csináltam pár lábemelést, fekvőtámaszt, húzódzkodást az egyik fán, amolyan nature workout formájában :D . Végre jól éreztem magam és nem rontotta el senki és semmi. Rájöttem hogy az igazán széles fogású húzódzkodás még nem nekem való, javítani kell a váll mobilitásomon,  nem tudom használni a teljes mozgástartományban, mert ropog néha.

nemsokára vége az októbernek is, lassan oda fogok fagyni a húzódzkodó rúdhoz :D

 

all natural!

A bejegyzés trackback címe:

https://becomethebest.blog.hu/api/trackback/id/tr134861639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása