írásbeli - majdnem pipa

2014.05.05. 17:38

hétfő - letudtuk a magyar írásbelit. megmondom őszintén, nehezebbre számítottam, bár ez majd betekintésnél kiderül mennyire volt könnyű. a szövegértés tetszett, nem volt 40 perc mire kész lettem. szövegalkotásnál a mű értelmezését válaszottam. Bródy Sándor - Kaál Samu című novelláját kellett elemzni, belefoglalva hogy mi a szerepe az írói kihagyásoknak. ez is valami másfél óra alatt megvolt a 3 oldal ellenőrzéssel együtt. háromnegyed órát még ültem, 11:15 kor kimentem a teremből aztán indulás a vonathoz. délre itthon is voltam.

  • 4x10 toldózkodás @20,5kg - továbbléptem
  • 4x10 koponyatörő @10kg
  • 4x12 tolódzkodás - igyekeztem mélyre ereszteni

kedd - megvolt a matek is. az első rész viszonylag könnyű volt, ám a másodiknál értek meglepetések. olyan 60 - 65 pontra számítok bár nem számoltam össze, szóval csak megérzés. a második feladatlap b részében a 18-ast hagytam ki.

  • voltam futni, kb 15 perc

szerda - történelem. igazából ez sem volt túl nehéz, de majd kiderül. az esszék mentek, a feladatokból pedig pár helyen vesztettem 1-1 pontot. esszének a 14, 17, 20 -at választottam.

csütörtök - volt itt egy angol is, megmondom őszintén, a hallott szövegértés nem tetszett, az meg főleg nem hogy mindkét szót be kellett írni, anélkül nem járt a pont. kimaradt pár edzés. 

péntek

Kifogásgyártás, hogy miért voltam lusta :D Ez a koránkelős dolog lemerítette az energiaszintem. Nem tudtam korábban elaludni mint szoktam, ezért kiesett egy óra. Nem sok, mégis észrevettem magamon. Betett a napi rutinnak, márpedig az fontos, ha a szervezet nem erre van ráállva. Kevés vizet ittam, így majd el aludtam. Szerencsére már vége, visszatért minden a normális kerékvágásba.

  • 4x8 kézállásba nyomás
  • 4x10 felső fogásos húzódzkodás
  • 4x8 oldalra emelés @9kg
  • 4x8 egykezes bicepszhajlítás @15kg

szombat

  • spanokkal voltam kicsit kikapcsolódni. nyomtunk egy fekvőtámasz versenyt, 61 sikerült, életemben nem nyomtam még ennyit egyszerre.

vasárnap

  • filmeztem, megnéztem a Zöld íjász legutóbbi részét, meg a Gengszterosztagot

 

 

all natural!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://becomethebest.blog.hu/api/trackback/id/tr476120358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása