beborul az ég

2014.04.23. 19:28

hétfő - pihiztem

kedd

  • 4x10 tolódzkodás @15kg
  • 1x8-8 emelőkaros fekvőtámasz
  • 6x8 nehezített fekvőtámasz
  • 2x10; 2x20 Hannibal féle tricepszhajlítás
  • ugrókötél

szerda

  • a fiúkkal voltunk futni, - 2,1 km. hááááát, felvételi óta nem is futottam, jólesett, és ahhoz képest egész jó volt

csütörtök - vége. kapok jobbat!

  • felső fogásos húzódzkodás 13 - 11 - 10 - 8
  • 4x5 alsó fogásos húzódzkodás
  • 4x6 egykezes bicepszhajlítás lassított negatívval @15kg

péntek - nehéz lesz még egy ideig a dolog

  • elmentem futni. kellett. 2,5km
  • 1x30 törzsemelés

szombat

  • 4x6 kézállásba nyomás
  • 4x12-12 katonai nyomás @15kg
  • 4x8 oldalra emelés @9kg

vasárnap

  • elővettem rég nem látott íjjam, kb két éve nem lőttem vele, középrész repedés miatt, így nem kockáztattam. de ma igen. nem tört bele az arcomba
  • bicikliztem - 20km

 

 

all natural!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://becomethebest.blog.hu/api/trackback/id/tr736070198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása