még mindig

2012.10.25. 22:01

ma is nyűgös voltam. észrevettem, hogy csak azokkal, akikkel túl sokat vagyok együtt. nem tudom mitől van ez, de így el fogom magamtól taszítani az embereket. tesi órán igencsak lefárasztottak. van Zsoltival egy olyan jó szokásunk miszerint óra előtt húzódzkodunk, fekvőt nyomunk ez most kapóra jött egy kis bemelegítésnek. ezután 9 kör futás a tornateremben, hát ez gyíkfos volt. ekkor előkaptuk a zsámolyokat. megpróbálom felsorolni nagyjából  mik voltak:

1. kör:

  • 50-szer meg kellett érinteni a zsámolyt váltott lábbal(nem tudom mennyire érthető :D)
  • 15 felugrás páros lábbal a zsámolyra
  • 12 mélyguggolás

2. kör

  • 50 zsámolyérintés váltott lábbal
  • 12 felugrás páros lábbal a zsámolyra
  • 8 mélyguggolás

3. kör

  • 50 zsámolyérintés váltott lábbal
  • 8 felugrás páros lábbal a zsámolyra
  • 5 mélyguggolás

 

-          zsámoly forgatás 8 jobb és 8 bal oldalra

-          Zsámoly fölemelése mellső középtartásba majd fej fölé         x8

-          zsámoly forgatás 5 jobb és 5 bal oldalra

-          zsámoly fölemelése mellső középtartásba majd fej fölé        x5

 

ezután kisebb verseny ötösért fiúknak: ki bírja tovább mellső középtartásban tartani a zsámolyt. öt fiú tesizett (hatan vagyunk).  a végére kezem lábam remegett de azért 3. lettem. ahhoz képest hogy én voltam a legcingárabb a 60 kilómmal odavertem egy 30 kilóval nehezebbet, meg egy 10-en akárhánnyal.  két 80+os maradt bent utánam, az egyik régebben kondizott, ma már csak hébe hóba.

ezután még

-          8 fekvő, kéztámasz a zsámolyon

-          8 fekvő, láb a zsámolyon

-          50 zsámolyérintés váltott lábbal

-          5 fekvő, kéztámasz a zsámolyon

-          5 fekvő láb a zsámolyon ( én eltapsolgattam közben xD)

 

mindent beleadtam, megvagyok elégedve magammal, csak holnap bírjak leszállni az ágyról :D

bár ahogy a mondás tartja: „no pain, no gain”

 

Itthoni edzés:  húzódzkodások

-          10x3 húzódzkodás 10 kg pluszsúllyal

-          6x6 vízszintes húzás

 

nem sok, de néha vissza kell venni, úgyhogy jövőhéten pluszsúly nélkül tolom http://confidenceandpower.blogspot.hu/2012/10/teoretikus-terheleselvetel-szinkronblog.html?spref=fb

 

p.s.: szurkoljatok hogy meg bírjak mozdulni! :D

 

 

all natural!

A bejegyzés trackback címe:

https://becomethebest.blog.hu/api/trackback/id/tr504870453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása