laza

2012.11.29. 19:44

próba miatt elmaradt a tesi, de mivel úgysem tudtam volna a vonatot elérni ezért lementünk a „konditerembe” –sajnos egyre rosszabb állapotban vannak a cuccok :/ , a súlyokat is lopkodják, tiszta szégyen egyesek viselkedése, na  de mindegy is, átmozgattuk magunkat fekvő, széles húzódzkodás, fekvenyomás, tolódzkodás.

mai laza edzés: oka-suliban is edzettem keveset, izomláz, meg az utóbbi három napon mindig volt húzódzkodás

  • húzódzkodás a program szerint: 9-9-9-8-8   megjegyzés: mivel nem ment tisztán maradok ezen, és (szerintem a program is így írja elő, csak rosszul értelmeztem) csak minden másnap fogom csinálni.
  • 2,5 km futás
  • 10 burpee
  • 50 felülés
  • 5 perc vízszintes híd tartás

 

p.s.: szombatra jó kis egész teste edzés van megbeszélve, ésésés, kaptam egy fasza haspadot *-*

 

all natural!

úgy izzik a sínpár, szikrát vedlik a vas
a küzdelemmel terhes, hosszú út alatt.
hogyha fékez, megrémülsz, félsz, hogy sorra kerülsz
mielőtt a neked rendelt célhoz érsz.

A bejegyzés trackback címe:

https://becomethebest.blog.hu/api/trackback/id/tr514938358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása