2013.09.02. - 2013.09.08.

2013.09.02. 19:58

hétfő

  • 3x7 tolódzkodás + 10kg
  • 3x5-5 egykezes fekvőtámasz - hát ahogy sikerült, de lendület nélkül
  • 4x10 tolódzkodás
  • 4x10 fekvőtámasz
  • ugrókötél
  • ja meg guggoltam is párat

kedd

  • hármasbefutó gyakorlás
  • 2x5 lábemelés rúdig
  • 1x10 lábemelés függeszkedésben
  • 30 m kitörés + 10 kg
  • egylábas guggolás lábanként 1x5, 1x4
  • ugrókötél

szerda

  • hármasbefutó gyakorlás - kezd már eltűnni az a letapadás vagy mi a szösz a hátamból
  • felső fogásos húzódzkodás 10 - 10 - 10 - 8 - 8
  • 1x5 alsó fogásos húzódzkodás +16kg
  • 1x7 alsó fogásos húzódzkodás
  • egykezes bicepsz hajlítás 1x10   10kg
  • ugrókötél

csütörtök

  • fiúkkal húzódzkodtunk tesin, vagy kétszer próbáltam a back levert is gyűrűn, íjász húzódzkodás gyűrűn, egykezes fekvő, tapsos, mellen tapsos, inka fekvőtámaszt is kipróbáltam ja meg kötelet is másztam, természetesen láb nélkül.
  • itthon egy óra fa hasogatás

péntek - tegnapitól izomláz a vállövben

  • egy óra hasogatás
  • kézállásba nyomás
    • 5x3 -  olyan mélyre eresztettem amennyire tudtam
    • 5x5 - ezek kicsit elmaradtak az előbbitől
  • 2x9 katonai nyomás kezenként 16kg

szombat

  • másfél óra hasogatás

vasárnap

  • 2 km futás terepen - 9:25 -ezen javítani akarok egy-másfél percet.  I CAN DO IT!

all natural!

A bejegyzés trackback címe:

https://becomethebest.blog.hu/api/trackback/id/tr155491302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása