egy év

2013.10.18. 21:42

ma volt a szalagavató főpróbája. mindenki király volt. holnap újra, élesben!

eltelt egy év a blog indulása óta. nem hittem volna hogy eddig fogom írni, de na, mégiscsak egyszerűbb formája ez az edzésnapló vezetésének, a füzetet mindig eltüntettem

http://becomethebest.blog.hu/2012/10/18/elso_d_177 - ez volt az első bejegyzésem. kezdetben igyekeztem olvasmányos bejegyzéseket írni, de azt idővel inkább elhagytam.

időközben volt egy-két edzés társaságban is..

http://becomethebest.blog.hu/2012/12/01/ujra_tarsas

..de a legtöbbet egyedül végeztem. nem tudom miért, de jobban szeretem ezt, el tudok mélyedni a gondolataimban.

szilveszter napján volt egy kis "csellendzsem" /http://becomethebest.blog.hu/2012/12/31/szilveszter_445/, 2013 fekvőtámasz volt a cél de "csak" 1040 jött össze. idén valami full 'bádi lesz a cél 2014 ismétlés.

sikerült pár dolgot elérnem ez idő alatt, de inkább erőben mint izom-állóképességben fejlődtem

  • a max alsófogásos húzódzkodásom 10ről 15re nőtt, az első plusz súlyos próbálkozáskor 20 kilónál, ma olyan 31 kiló körül van a maxom.
  • egykezes fekvőből megy 7 darab úgy ahogy
  • tolódzkodásból kezdetben 2x5 ment, most egy párszor 15 darab megy, +16 kilóval is megy 10 db
  • a kézállásba nyomást február körül kezdtem el, azt hittem hamarabb el fogom érni a földet de még mindig nem sikerült, bár jobb napjaimban egy pár centi szokott hiányozni
  • lábemelésből eljutottam odáig hogy megy egy pár darab függeszkedésben rúdig
  • guggolásból nem sokat fejlődtem, igaz ami igaz sokszor ellógtam

na mit szoktam még?

  • ja igen, katonai nyomás kezdetben 5-5 db ment 10kg-al, ma 16kg-al 10-10db körül megy
  • ugrókötélből elértem a duplatekeréseket (bár még nem egymásután csinálom őket) és sikerült fokozni a tempót is

ezeket értem el egy év alatt. nem a legnagyobb teljesítmény, de mégiscsak eredmény.

all natural!

A bejegyzés trackback címe:

https://becomethebest.blog.hu/api/trackback/id/tr805539919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása