2013.10.28. - 2013.11.03.

2013.10.28. 18:03

hétfő - wow, erre a maira csak ennyit tudok mondani

  • felső fogásos húzódzkodás - 5x9, 1x7
  • tolódzkodás
      • 4x11   @16kg
      • 2x20 saját súllyal
  • 4x10 invertált evezés gyűrűn - egyedül ezen nem változtattam a múlt hétfői óta
  • 4x10 gyémánt fekvőtámasz, lábak kb. térdmagasságban
  • guggolások átmozgatás szinten
  • néhány sorozat pihenőjébe beiktattam egy kis gerinctornát

kedd

  • guggolások, kitörések, lábemelések földön és függeszkedve

szerda

  • 2x2 kézállásba nyomás mélyre eresztve, á mikor érem már el a földet..
  • 7x5 kézállásba nyomás - ma ennyihez volt erőm
  • 1x11 katonai nyomás @16kg kezenként
  • oldalra emelések

csütörtök

  • reggel elmentem futni, 4km futás-gyaloglás - megígértem az egyik barátomnak mert másképp ellógtam volna :D
  • amúgy pihentem, ill. beszereztem egy reflektort a kinti edzésekhez, nem jó sötétben edzeni

péntek - ááá, ma fejben nagyon nem voltam ott

  • 2x11, 2x10 alsó fogásos huzódzkodás
  • 1x20, 3x15 tolódzkodás
  • 4x10 pseudo fekvőtámasz

szombat, vasárnap

  • pihi

all natural!

A bejegyzés trackback címe:

https://becomethebest.blog.hu/api/trackback/id/tr285603386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása