hétfő - a nagy nap, "csellendzs 2014"

  • 50     (10x5) kézállásba nyomás
  • 100   (10x5 felső, 10x5 alsó fogásos) húzódzkodás
  • 90     (3x30) mp hídtartás
  • 100   (20x5) lábemelés függeszkedésben
  • 210   (21x10) tolódzkodás
  • 214   (20x10, 1x14) fekvőtámasz
  • 250   (5x50) guggolás
  • 250   (8x30, 1x40) sétálós kitörés
  • 500   (5x100) tekerés ugrókötéllel
  • 125-125    (5x20-20,   1x25-25) egylábas vádliemelés

igaz, hogy holnap van az év utolsó napja, de nem akartam elrontani a regenerálódást, ezért csináltam ma. szerencsére most nem becsültem túl a képességeimet, sikerült véghezvinnem a tervem. fárasztó volt, még így is hogy volt két "csaló" gyakorlat(híd, ugrókötél). a hét további részében pihenés lesz, bár születésnapomra még tervezek valamit, ha az időjárás is engedi :) remélem holnap nem lesz (nagy) izomlázam :D

kedd - Szilveszter

jelentem egész jó kis izomláz jött össze lábban, mellben, hátban és hasban. este haverokkal mentem szórakozni, de az éjfélivel haza kellett jönnünk

szerda - Boldog Új Évet

2014-New-Year-HD-Wallpaper1.jpg

  • az új évet az iskolában rendezett bálban ünnepeltem. táncoltunk, ittam kicsit, szóval jó volt, ja és az izomláz még mindig kitart :D

csütörtök

  • gerinctorna

péntek

  • 2 km futás

szombat

  • 18. születésnapom. megihletett Jay szülinapi videója, én is elmentem futni. 6 kor indultam reggel, az első 50 percet végig futottam, utána tartottam 10 perc pihenőt. kb. fél 8kor értem haza. goggle földön lemérve az útvolnalat 9,5 km körül van. Ali a felkészülései alatt minden reggel 5 mérfölddel indított. kemény lehetett.
  • capture-20140105-185222.pngu.i.:nem szántóföldön futottam, ott már egy út épült :D

vasárnap

  • pihenés.

eredményes hetet zárok. két szempontból is a legek hete volt ez. legtöbb ismétlés egy edzés alatt, leghosszabb lefutott táv (legutóljára 2013 nyarán futottam hosszab távot( 6kg körül))

jövőhéten, egyik Barátom meghívására, az iskola konditermében is fogok edzeni. jó lesz.

all natural!

A bejegyzés trackback címe:

https://becomethebest.blog.hu/api/trackback/id/tr115717300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása