2014.01.13. - 2014.01.19.

2014.01.13. 17:24

hétfő

  • tolódzkodás
    • 4x9 @20kg   for sztrengt, vagyis ebben az ismétlésszámban már nagyon nem az erőre megy, de nem baj
    • 4x7 @10kg  a negatív szakasz olyan 2-3 mp lehetett
    • 1x2 @27,5kg -  na itt már erőre megy, leesett egy 3 kilós súly :D:D
  • 4x8 koponyatörő @10kg   - negatívra itt is figyeltem
  • tárogatás gyűrűn
  • 4x8 gyémánt fekvőtámasz - mondanom sem kell, lassú negatív szakasz
  • 2x8 lassú fekvőtámasz
  • láb ma nem volt, kissebb térdfájdalom miatt (na jó egy pár guggolást csináltam két lábbal, meg vádliemelést is)

kedd

  • pihi

szerda

  • fogászat (már unom), amúgy "böjti nap" , csaltam egy nagyon nagyot (torta, pizza), dehát nincsenek kifogások, muszáj volt :D

csütörtök - fejben nem itt jártam

  • 1x1 húzódzkodás @37kg
  • 4x10 felső fogásos húzódzkodás
  • felhúzások
  • bicepsz gyakorlatok egykezes súlyzóval
  • wrist roller, függeszkedés

péntek

  • böjti nap

szombat - Unokatestvéremel edzettem

  • 2x10-10 egylábas guggolás, 2x5-5 @5kg
  • 5x6 kézállásba nyomás
  • 1x2 tolódzkodás @30,5kg - próbából belenyomtam
  • 2x5-5 katonai nyomás @19kg
  • 3x8 oldalra emelés (7, 4, 3 kg -al egyaránt) lassú negatív - hát megkínzott rendesen

vasárnap

  • pihentem

jövőhéten minden visszaáll a normális kerékvágásba, 4 nap edzés lesz (egyet külön a törzsnek fogok szentelni, mert azt nagyon elhanyagoltam. de ha a guggolást sikerült így felhozni kis odafigyeléssel, ez is fog) 

"De hát mit ér a barátság, ha az ember nem mondhatja ki kereken, ami a szívén fekszik? Kedveskedni, kellemes dolgokat mondani és hízelegni mindenki tud, de az igazi jó barát mindig kellemetleneket mond és nem törődik azzal, hogy fájdalmat okoz. Sőt, az igazi hű barát szinte keresi rá az alkalmat, mert tudja, hogy jót cselekszik vele."    Oscar Wilde

all natural!

A bejegyzés trackback címe:

https://becomethebest.blog.hu/api/trackback/id/tr345756656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása