i am back!

2014.03.10. 17:31

Howlsnow.jpghétfő - talán visszaestem egy kicsit a két hét alatt, de elenyésző mértékben. kajálásban viszont nagyon. mi lesz így velem? :D

  • kitörések egy rönkkel - nem ez volt a legjobb választás, combom belső és hátsó része szerintem meghúzódott. hogy is van a közmondás? sokat akar a szarka... 
  • IMG_20140310_164510.jpg

itt a drágaság :D

  • 5x10 tolódzkodás @16kg
  • 1x36 fekvőtámasz
  • 4x10 tolódzkodás
  • 2x10 gyémánt fekvőtámasz
  • csináltam 20-20 lassú egylábas vádliemelést
  • néztem mit bírok hajlított karú függésben, 50mp jött össze, még 25mp-t kell javítani

kedd - úgy mindenem izomlázas nagyjából

  • combom rendben, csak normálisan megdolgoztam. spanokkal voltunk focizni

szerda

  • 10x7 felső fogásos húzódkodás - azthittem nem fog végig menni
  • alsó fogásos húzódzkodás   6 - 4
  • 3x10 egykezes bicepszhajlítás állva  @10kg
  • wrist roller
  • 3x10 lábemelés függeszkedésben
  • néhány helyből távolugrás

csütörtök

  • suliban kosaraztunk

péntek - a bicepszemben még mindig izomláz van, sőt még a mellemben is

  • 2x15 guggolás a fenti rönkkel
  • 2x5-5 egylábas guggolás @10kg
  • 4x8 kézállásba nyomás
  • 2x10-10 katonai nyomás @16kg
  • oldalra emelések piramisban (3 - 4 - 7 - 8 - 7 - 4 - 3)kg-al, mindig 1x8

szombat

  • pihi

vasárnap

  • pihi

 

 

all natural!

A bejegyzés trackback címe:

https://becomethebest.blog.hu/api/trackback/id/tr415852922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása