hétfő - szerenád volt

kedd

  • 4x12 tolódzkodás @15kg
  • 4x10 tolódzkodás fullra beeresztve
  • 4x10 gyémánt fekvőtámasz

szerda - elballagtunk. hiányozni fog az osztály, ez az együtt eltöltött 4 év felejthetetlen számomra, nem csak a jó élmények miatt, hanem mert az ember életére talán ezek az évek vannak legnagyobb hatással, mondhatni jövőbeni énünket határozza meg. amúgy pihentem ma :)

csütörtök

  • 5x(1x8 felső, 1x6 alsó fogásos húzódzkodás) - alsó fogásosból szörnyen visszaestem, kár volt hanyagolni
  • 4x6kalapács bicepszhajlítás @15kg
  • 2x30 guggolás (@25-30 kg)

péntek - fasza kis izomláz combban

szombat - még mindig izomláz

  • bemelegítő sorozat után 3x8 kézállásba nyomás
  • 3x7-7 katonai nyomás @19kg
  • 3x15 bicska fekvőtámasz
  • 3x10 oldalra emelés, lassú negatív @9kg (a végén persze már nem bírtam annyira lassítani, de megpróbáltam)   
  • 1x60 lábemelés - de régen csináltam

vasárnap

  • pihentem 

 

 

ez egy elég lusta hét lett. holnaptól írásbeli. jó lesz.

 

all natural!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://becomethebest.blog.hu/api/trackback/id/tr966098575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása