Első :D

2012.10.18. 20:57

 Mint ahogy említettem magánélet is lesz benne. Tegnap Egerben voltunk kirándulni, összességében tetszett, bár kicsit unalmas volt. Gerivel állandóan szivattuk egymást xD. Sikerült magamra haragítanom az egyik legjobb lánybarátomat, de Timi már a vonaton is intézkedett az ügy elsimítása érdekében, ma teljesen kiköszörültem a csorbát.

Az edzésről annyit, hogy próbáltam Egerben is keresni valami alkalmas helyet egy kis ghetto workoutra de a nagy szaladásban nemigen találtam. A tegnapit ma csináltam meg.

Tesiórán húzódzkodtunk párat a kapun Zsoltival, meg nyomtam pár fekvőt Timivel a hátamon :D

Váll:  

  • Pike(van erre valami megfelelő magyar szó?) push up :  4x20
  • Superman fekvőtámasz 4x20
  • Vállról tolás 10kg(ez a legnagyobb egykezes kézisúlyzóm)  bal-jobb kéz: 4x10

Láb: mostanában kicsit elhanyagoltam az edzését.

  • 30 guggolás
  • 15-15 egylábas guggolás kapaszkodva
  • 15-15 egylábas guggolás  50 cm magas tárgyra csücsülve :D

 Méretek(nem az amire te gondolsz :D)

 bicepsz: 30,5 cm

alkar: 26 cm

mellkas: 94,5 cm

váll: 113 cm

has: 74,5 cm

comb: 50 cm

vádli: 35,7 cm

nyak: 36 cm

adonisz index: 1,5

IMG_20121018_183702.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

valami fejlődést remélem fogok produkálni

all natural!

A bejegyzés trackback címe:

https://becomethebest.blog.hu/api/trackback/id/tr114856975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása