Bemutatkozó

2012.10.18. 17:51

huhh. Blogírás. Eddig egész távol állt tőlem, megnézzük hogy fog menni. Lesznek bejegyzések az uncsi életemről, suliról, de elsősorban az edzéseimet fogják tartalmazni, erről annyit kell tudni hogy a calisthenicet választottam jó fél éve. 2012 márciusában érett meg az elhatározás, hogy változtatnom kell az életemen. Mint minden kezdő (nem mintha most nem az lennék), először eljártam futni, fekvőtámaszt, felüléseket csináltam. Fogyás is volt a célom, kezdetben 86 cm volt a haskörméretem, aztán rátaláltam az Insanity-re. 30 napig toltam akkor térdfájás miatt hagytam abba, viszont a fogyás látványos volt majd 9 cm ment le vele. Ezután jött a Fegyencedzés, ma már nem eszerint edzek, de lényege maradt, saját testsúlyos gyakorlatok. áhh egyszerűen imádom *-*

 

all natural!

A bejegyzés trackback címe:

https://becomethebest.blog.hu/api/trackback/id/tr804856679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása