Workout in the dark

2012.10.19. 19:43

2012.10.19.   Workout in the dark

ömm hát suli. Nyelvtan-irodalom órán fogalmazást kellett írni. Mi másról, mint a szeretetről vagy a férfi-nő kapcsolatáról. Nem mondom,  eléggé megfogott a téma, mivelhogy nem vagyok a szavak embere, főleg ilyen témában, ezért a hozott anyagból dolgoztam ami előtte fel volt adva házinak. Szóval a lényeg az h egy bizonyos illető :D  fogalmazásában visszaköszönt a szerdai „féltékenység” amiről az előző posztban írtam. Mikor meghallottam próbáltam póker arcot vágni, nem tudom sikerült–e. :D  A többi 2 óra rendben ment, főleg az angol tetszett. Ezután megnéztük a szalagavató műsorokat, tetszett, sokat nevettünk rajta. Holnapra sok sikert nekik!!!

Az edzésről: ma húzódzkodós nap volt, mivel nagyon nehezen megy az ismétlésszám növelése, ezért inkább megpróbálok plusz súllyal edzeni kis erőnövelés érdekében, remélhetőleg az őrszem húzódzkodás is fog sikerülni a közeljövőben.

húzódzkodás:   -   10 kg plusz súllyal –  10x2

                            -     5 kg plusz súllyal –  5x3

                            -    saját  testsúllyal   –   2x3

 

go for it!

A bejegyzés trackback címe:

https://becomethebest.blog.hu/api/trackback/id/tr494858621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása