kis cardio

2012.10.28. 20:21

semmi különös nem volt ma. egyik haverommal megnéztük a viharsziget című filmet. eszméletlen jó, az ember azt se tudja ki kivel van, mi történik egészen a végéig. Leo nagyot alakított. néhányat húzódzkodtam ma. olvasgattam, és szerintem néhány gyakorlatban visszatérek a fegyencedzés progressziójára.

nyomtam egy insanity-pure cardiot - nem izzadtam úgy mint nyáron lehet csak a hőmérséklet miatt, de azért jól esett.

all natural!

A bejegyzés trackback címe:

https://becomethebest.blog.hu/api/trackback/id/tr614875587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása