semmi különös

2012.10.29. 20:50

nem történt ma semmi egetrengető dolog, új eszme sem fogalmazódott meg bennem :D egyszerűen csak lustultam, majd mikor eljött az idő, nekiláttam edzeni. újra váll nap, ne haragudjatok meg de most nem néztem hogy miből mennyit csináltam, csak arra mentem hogy minél jobban megdolgoztassam a vállat. volt bicska fekvő, hindu fekvő, felhúzás, vállról tolás kézisúlyzóval, jövőben igyekszem még felvenni a fekvőtámaszt kézenállásban, csak valami alkalmas helyet kell keresnem kint.

egyébként itt az edzéstervem, lehet, hogy hülye vagyok, de fő a változatosság :D

Hétfő Kedd Szerda Csütörtök Péntek Szombat Vasárnap
A hét has mell, tricepsz láb bicepsz, hát váll, nyak, gerincmerevítők cardio cardio
B hét váll, nyak, gerincmerevítők bicepsz, hát has mell, tricepsz láb cardio cardio
C hét bicepsz, hát has váll, nyak, gerincmerevítők láb mell, tricepsz cardio cardio
D hét mell, tricepsz láb bicepsz, hát váll, nyak, gerincmerevítők has cardio cardio
E hét láb váll, nyak, gerincmerevítők mell, tricepsz has bicepsz, hát cardio cardio

all natural!

A bejegyzés trackback címe:

https://becomethebest.blog.hu/api/trackback/id/tr504877830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása