még nem akarok suliba menni

2013.08.19. 20:55

hétfő

  • 4x10 emelőkaros fekvőtámasz kezenként
  • 4x10 tolódzkodás
  • 4x10 pseudo fekvőtámasz
  • 4x10 superman fekvőtámasz

kedd

  • pihentem, a kaját is elengedtem ma egy kicsit

szerda

  • megint próbálkoztam a + 37 kilóval, meg + 34 el is, még nem megy, sebaj, gyakorlok még
  • húzódzkodás felső fogással   9 - 7 - 7 - 7 - 7
  • edzés végén 1x3 húzódzkodás alsó fogással + 15kg
  • 1x50 guggolás

csütörtök

  • lábemelések rúdig, lábemelés párhuzamos korláton, back lever próbálgatása, kis ugrókötél, guggolások

péntek

  • 6x5 kézállásba nyomás
  • katonai nyomás - mindkét kéz 16 kg     1x7,5      1x8    érdekes ez az első sorozat..
  • 2x10  tolódzkodás 
  • párszor megint próbáltam a back levert - durvább szemnyomást csinál mint a kézállás
  • dombfutás - 20 kör

szombat

  • 1,5 óra krumpliszedés, amúgy pihentem

vasárnap

  • pihentem

all natural!

A bejegyzés trackback címe:

https://becomethebest.blog.hu/api/trackback/id/tr255467405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása