téli szünet

2013.12.23. 17:15

hétfő

  • 2x10 egylábas guggolás - igyekeztem a formán javítani
  • készítettem egy alkalmatosságot felhúzásra így azt is csináltam
  • 4x8 tolódzkodás @20kg
  • 4x7 tolódzkodás @10kg  - igyekeztem mélyre ereszteni
  • 2x10, 2x8 koponyatörő @10kg
  • 4x10 gyémánt fekvőtámasz
  • 2x20 fekvőtámasz
  • mikor rámjött akkor egykézzel függeszkedtem, lábemelést csináltam rúdon, meg helyből távolt is ugrottam, szóval örömködés volt

kedd - Boldog Karácsonyt Minden Kedves Olvasómnak! :)

  • pihentem

szerda - Karácsony ide vagy oda, én kimentem edzeni /frissítés 19:42 - tömegelés lvl 99/

  • felhúzások
  • most sajnos nem ment ki a @37kg, szóval hagytam is a plusz súlyokat
  • 4x10 felső fogásos húzódzkodás
  • 2x10, 2x5 alsó fogásos húzódzkodás
  • egykezes súlyzós gyakorlatok - így szerintem még nem durrantam be

csütörtök

  • gerinctorna + bírkózóhíd

péntek

  • 4x10-10 egylábas guggolás
  • 2x40-40 tempós egylábas vádliemelés
  • 4x5, 1x3 kézállásba nyomás - jól ment
  • katonai nyomás @19kg 1x5;   @16kg 1x10
  • oldalra emelések
  • beszereztem ma az első doboz fehérjém, jól oldódik, az íze inkább tejshakere hasonlít mint csokira, de nem amiatt iszomIMG_20131227_120404.jpg

szombat

  • terepbicaj, végén éreztem a combom rendesen

vasárnap

  • pihi

holnap jööön a nagy naaap, "csellendzs 2014". azt hiszem durva edzés lesz.

all natural!

nem vagy egyedül, nem vagy egyedül
nem vagy egyedül testvér!

A bejegyzés trackback címe:

https://becomethebest.blog.hu/api/trackback/id/tr795705802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása