2014.01.06. - 2014.01.12.

2014.01.06. 19:50

hétfő - a konditermes tervünket keresztbehúzták, lévén még újítják. sebaj, szép idő volt, élvezetes volt kint edzeni

  • tolódzkodás - Döme barátom tanácsára kicsit visszavettem 
    • 1x8, 4x10   @15kg
    • 4x15 saját súllyal
    • kis ördög bennem volt, kipróbáltam 30,5kg al, belement egy. zsír
  • 4x8 koponyatörő @10kg
  • 2x8 gyémánt fekvőtámasz, lassú negatív, normál pozitív szakasz
  • 4x8 fekvőtámasz, lassú negatív, normál pozitív

kedd

  • kis gerinctorna volt

szerda 

  • fogorvos, szóval no edzés, viszont ma volt az 5/2 diéta első böjtnapja (800kcal megkötés, két részletben, 12 óra különbséggel) jól bírtam. mostanában felugrott pár centi a hasamra és ez zavar.

csütörtök

  • suliban kosaraztunk, jó volt :3
  • 1x15-15 egylábas guggolás, elég rég nem csináltam, kis visszaszoktatás
  • felhúzások, nem tudom, 60-70 kg kb, bár lehet nehezebb
  • húzódzkodás - végre újra megtört a jég
      • alsó fogás @37kg    1x1, 1x0,75
      • 6x8 felső fogás
      • 5x5 alsó fogás
  • 3x10 lábemelés függeszkedésben
  • egykezes súlyzós bicepsz gyakorlatok 

péntek

  • újabb böjti nap

szombat

  • 3x10-10 egylábas guggolás. csináltam 3x1-1 et @10kg-al is
  • felhúzások
  • 6(vagy7)x5 kézállásba nyomás - úgy érzem ez is fejlődött
  • 1x8-8 katonai nyomás @19 kg - nyögvenyelősen de sikerült
  • oldalra emelések
  • wrist roller és függeszkedés

vasárnap

  • futni támadt kedvem, szóval elmentem futni

jó volt ez a hét.

all natural!

A bejegyzés trackback címe:

https://becomethebest.blog.hu/api/trackback/id/tr75740249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása