lazsálós

2013.09.25. 19:48

hétfő

  • gerinctorna

kedd

  • visszatéregetés :) kis ugrókötél meg guggolás

szerda - teljes testes köredzés, 4 kört akartam először, az első után azt hittem hogy még megcsinálok egyet és kész, de megcsináltam a harmadikat is

szerda

  • 1x15 fekvőtámasz
  • 1x10mp L-tartás párhuzamos korláton
  • 1x8 felső fogásos húzódzkodás
  • 1x5 kézállásba nyomás
  • 1x5-5 "egylábas guggolás"
  • 1x15 tolódzkodás
  • 1x10 lábemelés függeszkedésben
  • 1x8 húzódzkodás alsó fogással
  • 1x5 kézállásba nyomás
  • 1x20 guggolás
  • 1x15-15 egylábas vádliemelés
        • x3 kör

csütörtök

  • pihentem

péntek - hosszú idők leggyengébb edzése, fejfájással indultam neki..

  • 1x6 egykezes fekvőtámasz
  • 1x5 kézállásba nyomás
  • 1x4 felső fogásos húzódzkodás +16kg
  • 1x4 lábemelés rúdig
  • 1x7 tolódzkodás +16kg
  • 1x20 guggolás

szombat

  • ugrókötél + gerinctorna

vasárnap

  • pihi

all natural!

A bejegyzés trackback címe:

https://becomethebest.blog.hu/api/trackback/id/tr395533748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása