ill

2012.12.09. 20:28

sikerült bezsebelni egy megfázást, de szerintem két nap és túl vagyok rajta. lehangoló, hogy hétvége van és meg futni sem tudok elmenni. csináltam ma pár teljes húzódzkodást, meg olyat, aminél az egyik kéz csak egy v. két ujjal függeszkedik, végülis nem rossz, csak a kezem majd odafagyott. kiváncsi vagyok hány éven belül fog menni akárcsak egy egykezes húzódzkodás. remélem minél hamarabb, azért az mégsem piskóta.

 

jó ha az ember kitűz maga elé dolgokat, még ha csak szilveszteri fogadalom szintjén is, mert legalább már megfogalmazódott benne valami, tehát már ott van benne, csak neki kéne állni és megvalósítani. nincs olyan, hogy majd elkezdem, minél hamarabb kell!

változásokat vettem észre magamban. például ha valami inger ér, vagy beszólnak(gyakori) nem reagálok egyből, mint ahogy eddig, hanem eltelik egy kis idő, átgondolom a választ(ha méltóztatok egyáltalán). meg úgy egyáltalán, határozottabb lettem. jó ezt látni magamon.

all natural!

Hányszor és hányan mondták: "nem sikerül"
Célom és összes álmom a semmibe merül
Mégis elindultam, a semmiből kezdtem el
 Határt, mit mások szabtak, nem fogadhattam el

A bejegyzés trackback címe:

https://becomethebest.blog.hu/api/trackback/id/tr254956568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása