lábatlankodás

2012.11.08. 19:50

mai  láb, gerincmerevítő, nyak edzés:

  • 100 guggolás bemelegítésnek
  • 100 vádli emelés
  • 20 bírkózóhíd (rávezetés)
  • 10-10 egylábas guggolás támasszal
  • 100 vádli emelés
  • 20 bírkózóhíd (rávezetés)
  • 10-10 egylábas guggolás támasszal
  • 100 vádli emelés
  • 20 bírkózóhíd (rávezetés)
  • 10-10 egylábas guggolás támasszal
  • 100 vádli emelés
  • 25-25 egylábas guggolás támasszal

 

egyes embereket az tart vissza az ilyenfajta edzéstől, hogy sok az egyedüli edzés. engem pont ez vonz. edzés közben, vagy fizikai munka esetén én sokkal jobban el tudok merülni a gondolataimban. van egyfajta sittes feelingje, ég a kislámpa, te meg nyomod a fekvőket :) .  találtam ma pont egy ide illő idézetet:  „A fizikai edzés lényege, hogy önmagadnak bizonyíts, ne másoknak!” , tehát ha a magányosság tart vissza (vagy az hogy, nincsenek a haverok veled edzésközben) nyomj egy motiváló zenét és vágj bele! motiváljon az eredmény amit elérhetsz! egyébként megsúgom, én a nyáron megnéztem a Rocky összes részét, bennem azóta az tartja a lángot :D

 

all natural!

A bejegyzés trackback címe:

https://becomethebest.blog.hu/api/trackback/id/tr54897766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása