visszatérés

2013.03.16. 11:32

na vasárnaptól pihengettem, tegnap maradtunk az elmaradt tesin egy kis átmozgatásra. megvolt az első átesésem kézenállásban, annyira nem volt vészes.

  • tegnap
    • délelőtt hólapátolás workout -  az improvizálj, igazodj, győzd le-szellemében edzésként fogtam fel és mindjárt nagyobb kedvvel csináltam - mára van egy kis hátizomlázam
    • SAM_6767~2.jpg
    • fekvőtámasz 1x20
    • széles fekvőtámasz 1x20
    • gyémánt fekvőtámasz 2x15
    • tolódzkodás 5x5
    • fekvőtámasz gyűrűn 2x20
    • wrist roller 4;7 kg – hatásos, ezt a pihi alatt készítettem

SAM_6768.JPG

  • ma reggel, mondom hó van a kertbe, csináltam egy kis Rocky IV-es hófutást :D

 

all natural!

A bejegyzés trackback címe:

https://becomethebest.blog.hu/api/trackback/id/tr265137699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása