életjel

2014.12.21. 19:43

hűha, elég rég jelentkeztem már, úgyhogy egy kis magyarázattal tartozom. Még márciusban felvételiztem egy rendészeti szakközépbe. Nos, ez egész szeptemberig úgy tűnt hogy nem sikerült, aztán kaptam egy hívást, hogy megüresedtek helyek és van e kedvem menni. Egyik napról a másikra a suliban találtam mag, itt meg is szakadtak a bejegyzések. Ami történt velem ezidáig

Karrier

Az iskola első hónapja egy alapozó képzéssel telt, amin nagyon erőltették a fizikai képzéseket, hogy az állomány egy bizonyos szintre eljusson. Minden reggel 6 órától reggeli torna, heti 3x2 tesi + heti egy nap délutáni elfoglaltságként 2 óra fizikai felkészítő. Hétfőtől csütörtökig minden nap 17:30 ig lefoglaltak minket, így nem sok szabadidő és energia maradt, és hogy ezt a bekezdést a blog fő témájához visszavezessem, ebben a hónapban az edzéseim elmaradtak.

Magánélet

Az előző kapcsolatomnak volt egy még rövidebb folytatása, aminek a távolság vetett véget, de nem bántam meg, jól éreztem magam benne. Kollégistaként élvezem az édes semmittevést. Hétvégenként a barátokkal megyünk, kikpacsolódunk egy kicsit, de csak kulturáltan ;)

Sport

Mint említettem a szeptemberi edzések kimaradtak, ahogy októberben is, bár itt már volt néhány megmozdulás. Aztán novemberben elkezdtük az iskola égisze alatt a jogosítvány megszerzését. Jelentem az elsősegély és a  kresz vizsga pipa. Egy hónapon keresztül heti 2 - 3 alkalommal 19:00 ig tartott a képzés, örültem hogy párnát fogott a fejem. A vizsgák után újult erővel kezdtem el az edzést újra, immár súlyzós és saját súlyos gyakorlatokkal. 

Bejegyzések ezután sem lesznek valószínüleg.

Mindenkinek Békés Karácsonyt és Boldog Új Évet kívánok!

Sziasztok! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://becomethebest.blog.hu/api/trackback/id/tr767002657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása