2015.04.13. 21:25

tyű, megintcsak elég régen írtam ide. Valójában nem is igazán tudok ide sok dolgot írni, nem változott semmi, egy nagy öbölbe érkeztem az élet tengerén :D ahogy említettem az előző bejegyzés végén, folytatom az edzést, meg is tartottam a szavam. Időközben lehetőséget kaptunk az iskola által, hogy rész vegyünk egy fizikális tehetséggondozásban. 7 héten keresztül, csütörtökönként különböző saját testsúlyos, medicinlabdás illetve trx gyakorlatokkal "ismerkedtünk" meg, mert hát én már ismertem nagyrészt őket. A tehetséggondozás egy teljesítménytúrával ért véget a Bükk hegységben.

Azonban amiért ez a poszt létrejött, április 20 tól megyünk ki gyakorlatra, így otthon leszek, lesz már idő edzeni, bár nem panaszkodom, itt a kollégiumban van egy egész jó konditerem, az elmúlt hónapokban heti kétszer, de inkább háromszor lejártam, meg ugye vannak a tesi óráink is, szóval egész jól állok most fizikailag. Néha futni is elmegyek mikor otthon vagyok, ugye már most erre is több alkalmam lesz. Szó mi szó, jó lesz már otthon lenni egy kicsit.

A bejegyzés trackback címe:

https://becomethebest.blog.hu/api/trackback/id/tr757365780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása