melancholic

2012.11.14. 18:58

mai hát-bicepsz edzés + alkarerősítés:

  • 2x10 húzódzkodás
  • 30 mp vízszintes tartás
  • 10 vízszintes húzás
  • 30 mp  vízszintes tartás
  • 10 vízszintes húzás
  • 1 perc vízszintes tartás
  • 15 vízszintes húzás
  • izometrikus gyakorlatok: táskába 20,5 kiló súly, azt a hátamra, ameddig bírtam felhúztam magam, és tartottam 6 másodpercig, majd le, ezt hatszor ismételtem meg(érdekes hogy tegnap +19,5 kilóval ment két teljes ismétlés, ma meg +20,5 kilóval egy teljes sem, bár ezt betudhatom az előfárasztásnak.)
  • ezután egy kis Rocky feeling: 1-1 húzódzkodás csuklófogással

 

ezt muszáj megosztanom veletek: olyan gyönyörű csillagos volt az ég, hogy öröm volt edzeni. már csak egy Barátnő hiányzott mellőlem, na majd valamikor egy augusztusi éjszakán, talán *-*

how romantic :D

 

mindenkinek jó edzést/pihenést!

 

all natural!

 

 

minden szava szíven talált
én többé nem gondolok
 

A bejegyzés trackback címe:

https://becomethebest.blog.hu/api/trackback/id/tr674907390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása