a pusztító kritikus

2012.10.24. 21:02

ma megnéztük az 1956-os forradalom emlékére állított műsort. annyira nem nyerte el a tetszésem, nem ragadta el a gondolataimat, márpedig nekem az fontos , hogy beleéljem magam a műsorba. ez most nem jött össze. napomat az őszinteség jegyében töltöttem, jöttek a beszólások szüntelenül, mindenkinek megmondtam hogy valójában mit gondolok, lehet néha bunkó voltam,utólag elnézést kérek, de a PICSÁBA,  mindig csak én feleljek meg másoknak? mindig csak én csináljam meg amit mások kérnek tőlem? nekem mit tesznek meg? igaz, nem is kérek senkitől semmit.  ilyen vagyok.

lábazós szerda volt. igyekeztem rámenni az egylábas guggolásra, bár még kapaszkodva

guggolás: 1 x kb.70

egylábas guggolás kapaszkodóval  kb. 35 darab lábanként (részletekben)

+lépcsőzés suli közben :D

/ Breaking news:  qrva szabálytalanul de megy már kb 3 db egykezes fekvőtámasz :D /

 

all natural!

A bejegyzés trackback címe:

https://becomethebest.blog.hu/api/trackback/id/tr934868306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása